Per a tu
Pàrquings
Parquímetre
Telepeatge
Gasolineres
Càrrega elèctrica
Cita ITV
Empreses
ElParking-Paga el pàrquing amb el mòbil
Cancel·lació gratuïta
Cancel·la fins 24h abans i et tornem els diners.
ElParking-Entrades il·limitades
Entrades il·limitades
Entra i surt del pàrquing les vegades que vulguis en el temps que duri la reserva
ElParking-Assegurança de protecció
Assegurança de protecció
Assegurança de responsabilitat civil extra per al teu vehicle.
Tots els pàrquings Santander Palacio de la Magdalena

Busques pàrquings a Palacio de la Magdalena?

Troba un pàrquing al centre de Santander i reserva plaça al millor preu
Troba el teu pàrquing prop de Palacio de la Magdalena
Calle la Montañesa, 3, 39004 Santander, Cantabria, España
A 2,2km | 21 min.
Aparcament públic al centre de Santander, al costat del carrer Tetuan. Aparcament situat al costat de la zona comercial. A 10 minuts caminant de Plaça de l'Quadre, Passeig de Pereda i Puerto Chico. També es pot arribar en uns minuts caminant a el Palau de Festivals. Aparcament obert 24 hores disponible tant per a reserves com per a contractació d'abonaments. La millor opció per aparcar còmodament a Santander.
Calle Bonifaz, 15, 39003 Santander, Cantabria, España
A 2,6km | 25 min.
Aparcament públic al centre de Santander, al carrer Bonifaz. Al costat de la badia, a un pas de les platges i de les seves zones d'oci. Es pot arribar en uns minuts caminant a el Palau de Festivals. Està obert 24 hores disponible tant per a reserves com per a contractació d'abonaments. La millor opció per aparcar còmodament a Santander.
Calle San José, 3, 39003 Santander, Cantabria, España
A 3,4km | 33 min.
Parking en el centro de Santander, cerca del Paseo Pereda y del Centro Botín. Está muy bien situado en zona comercial y de restauración del centro de la ciudad. Además es un parking cómodo de fácil acceso que cuenta con sistema de videovigilancia. Disponible para reservas.
APARCAR A PALACIO DE LA MAGDALENA
On aparcar a prop de Palacio de la Magdalena?

El Palacio de la Magdalena en Santander, se encuentra sobre un alto al final del paseo. El inicio de su construcción data en el 1908 y su estructura es trazada a partir de influencias arquitectónicas dispares, fundamentalmente inglesas y francesas y también modernistas. Además, está rodeado de amplios jardines y zonas arboladas.

Desde allí, puede verse la isla del Moro, los acantilados, El Sardinero y las playas de la bahía y desde sus jardines se puede acceder a las playas de Los Bikinis y Los Peligros.

Antiguamente fue sede veraniega de la corte española y fue restaurado en los años 40 acogiendo cada verano los cursos de la Universidad Internacional Menéndez Pelayo.

El edificio es de complejo trazado, con dos entradas principales, una al norte, con pórtico, y otra en la fachada meridional, con escalinata. La torre y la disposición de los diferentes cuerpos del palacio conforman un edificio esbelto y de porte elegante. En su interior, destacan la escalera principal y sus salones, despachos, la colección de muebles, fotografías y cuadros, entre otros. Entre las obras pictóricas destacan cuadros de maestros de la época, como Sorolla o Sotomayor.

Opciones para aparcar cerca del Palacio de la Magdalena

Dado el alto interés turístico del Palacio de la Magdalena, si vas con tu coche, lo mejor es que aparques en un parking y te olvides de las vueltas buscando aparcamiento.

Muy cerca del Palacio de la Magdalena, te ofrecemos varios parkings públicos en los que puedes reservar tu plaza online con antelación y así evitar colas y perder tiempo dando vueltas para aparcar. Con tu reserva de parking, podrás llegar directamente al aparcamiento y dejar tu coche tranquilamente mientras disfrutas de tu visita.

Compara precios entre las diferentes tarifas fácil y rápidamente desde tu móvil.

Reserva tu plaza de parking en el Palacio de la Magdalena y ahorra tiempo y dinero.

Troba el pàrquing que necessites a prop de Palacio de la Magdalena
Buscar més pàrquings
Descobreix altres opcions a Santander i els seus voltants