Zuretzat
Enpresak

Vigo aireportuko aparkalekuak

Aireportuan aparkatu behar baduzu, behar duzun aparkalekua dugu. Aukeratu hauen artean: lekualdaketa zerbitzua duten lowcost aparkalekuak, jaso eta eramateko zerbitzua duten aparkalekuak eta aireportuko aparkaleku ofiziala. Aukeratu hobe egokitzen zaizun aparkalekua, erreserbatu bi kliketan eta aurreztu denbora eta dirua zure bidaian.
1 parking Vigo(e)n

Autoa aireportuan utzi nahi duzu?

Erreserba zure aparkalekua gurekin

ElParking-Aukeratu hobe egokitzen zaizun aparkalekua

Aukeratu hobe egokitzen zaizun aparkalekua

Behar duzun aparkalekua dugu, terminalean, bertara joanda edo auto bidezko bilketa zerbitzu bidez.

ElParking-Ahaztu ordainagiriak inprimatu beharraz, zure fakturan bateratuta dituzu

Ahaztu ordainagiriak inprimatu beharraz, zure fakturan bateratuta dituzu

Ez duzu aparkalekuetako tiketak edo oharrak gorde behar. Hilero zure faktura bidaltzen dizugu.

ElParking-Doako ezeztatzea

Doako ezeztatzea

24 ordu lehenago arte ezeztatu dezakezu zure erreserba, eta dirua itzuliko dizugu.

Esploratu Vigo aireportuko aparkalekuak
Estacionamiento Público P1, 36318, Pontevedra, España
Parking en el Aeropuerto de Vigo, desde el cual podrás acceder a la terminal del Aeropuerto de Vigo en solo 1 minuto a pie. Se trata del parking General P1 de AENA del Aeropuerto de Vigo, que se sitúa justo en frente de la terminal de pasajeros. Puedes llegar a él viniendo por la Autopista del Atlántico (E-1), siguiendo las indicaciones de Aeropuerto y cogiendo el desvío de la salida 157; o por la Avenida do Aeroporto (N-555). Continúa por la Avenida Tranvía y sigue las indicaciones de IFEVI (Instituto Ferial de Vigo) hasta llegar a una glorieta. En la rotonda coge la cuarta salida (a la izquierda) en dirección Aeropuerto, una vez aquí (ya dentro del aeropuerto) solo tienes que seguir las indicaciones de Aparcamiento, que te llevarán hasta el parking de AENA General P1. Este es también el parking oficial del Aeropuerto de Vigo, así que resulta ser una opción ideal si estás organizando un viaje y tienes que coger un vuelo desde Vigo, pero todavía no sabes dónde aparcar en el Aeropuerto de Vigo. El parking General P1 AENA del Aeropuerto de Vigo está abierto todos los días del año, y te ofrece la posibilidad de aparcar o de recoger tu vehículo en cualquier momento, gracias a su horario de apertura de 24 horas. Para garantizarte un viaje tranquilo, además, el parking General P1 del Aeropuerto de Vigo dispone de un servicio de video vigilancia siempre activo, gracias al cual tu coche se quedará a buen recaudo durante tu ausencia. Aparcar en el Aeropuerto de Vigo nunca ha sido tan práctico, cómodo y seguro, puesto que además, el parking de AENA del Aeropuerto de Vigo ofrece plazas de aparcamiento completamente cubiertas. No te lo pienses más, deja tu vehículo en el parking AENA General P1 del Aeropuerto de Vigo y disfruta de tu viaje sin complicaciones.

Aparkatu Vigo aireportuan

Erreserbatu zure plaza eta aurreztu % 70eraino

Erreserbatu aparkalekua Vigo] aireportuan prezio onenean. Aurkitu low cost aparkalekuak aireportuan, eramateko zerbitzua duten aparkalekuak edo aparkalekuan hartu eta terminalean uzten duten VIP zerbitzuak. Kontratatu online eta aurreztu %70eraino

Lasai aparkatzeko aukera ematen dizugu, zure autoarentzako zerbitzu gehiagarriekin
Parkimetroa zure mugikorrean
Aparkaleku publiko eta pribatuak
Aparkalekuak aireportuetan eta geltokietan
Garaje lekuen alokairua
Via-T teleordainketa
Gasolina-zerbitzuguneak