Zuretzat
Enpresak

Córdoba(e)n aparkatzea

Ez dakizu non Kordonan aparkatu? Kordobako hiriburuko hirigune historikoan, kale estuak eta trafiko murrizketak direla eta, egokiena da aparkaleku publikoa erabiltzea. Aukera desberdinak eskaintzen ditugu, Kordobako zentrora joateko, zure autoa kezkatu gabe eta zure aparkaleku online 70% aurrezteko erreserbatu. Parkea merkea Kordoban eta denbora eta dirua aurrezteko.
4 parking Córdoba(e)n

APARKALEKUAK CÓRDOBA(E)N

Erreserbatu zure aparkaleku plaza eta sartu zure mugikorrarekin
Sartze eta irtete mugagabeak
Zure erreserba iraun bitartean, aparkalekutik nahi bezainbestetan sartu eta atera zaitezke.
Aurkitu aparkaleku hurbilena
Aurkitu aparkalekua erraz eta azkar, zure aparkalekuraino eramango zaitugu.
Doako ezeztatzea
24 ordu lehenago arte ezeztatu dezakezu zure erreserba, eta dirua itzuliko dizugu.
Erreserbatu aireportuetan ere
Bidaiatzera bazoaz, ahaztu autoari buruzko kezkak. Erreserbatu zure aparkalekua eta aurreztu dirua eta denbora.
Ahaztu ordainagiriak inprimatu beharraz, zure fakturan bateratuta dituzu
Ez duzu aparkalekuetako tiketak edo oharrak gorde behar. Hilero zure faktura bidaltzen dizugu.
Aplikazioaren bidez irekitzea
Ahaztu tiketa atera beharraz, eta sartu aparkalekuetara aplikazioaren bitartez.
Arakatu aparkalekuak Córdoba hirian
Paseo de la Victoria, 41, 14004 Córdoba, España
Este parking esta ubicado a escasos 5 min de la Mezquita Catedral, a 2 minutos del Barrio de la Judería. en el Centro Historico. En sus alrededores cuenta con una gran oferta gastronómica donde poder disfrutar de la comida andaluza y recargar energías en tu visita a la ciudad. Además esta a 5 minutos del Corte Ingles donde podrá comprar todo tipo de artículos y recuerdos de última hora. Un parking seguro y de fácil acceso.
Calle Conde de Robledo, 6, 14008 Córdoba, España
"Aparcamientos Córdoba es un parking en la ciudad de Córdoba situado en la Calle Conde de Robledo, nº6. A 11 minutos a pie de la Mezquita Catedral de Córdoba, Patrimonio de la Humanidad desde 1984. Se encuentra en la zona céntrica para aparcar de forma sencilla en Cordoba. Estamos abiertos los 365 días del año las 24 horas del dia. Todas nuestras plazas de parkings son cubiertas y están vigiladas por cámaras de seguridad."
Av. de los Custodios, 8, 14004 Córdoba, España
Parking 24 horas disponible tanto para Abonos mensuales, como para reservas. Rodea el cementerio de la Salud de Córdoba con 574 plazas en superficie a lo largo de más de 15.000 metros cuadrados. Cuenta con 3 zonas diferenciadas y un amplio área de aparcamiento para Autocaravanas, próximas a la zona residencial del Casco Histórico, Puerta de Sevilla y el Teatro de la Axerquía. Una de las zonas está construida con acabados ecológicos: pavimentos de terrizo y separaciones entre plazas con elementos de madera. Una de las mejores opciones para aparcar de la manera mas cómoda y segura!!
Av. del Aeropuerto, 29, 14004 Córdoba, España
Parking céntrico, a diez minutos andando de La Mezquita Catedral, a cien metros del Palacio Municipal de Deportes Vista Alegre y a cinco minutos andando de la plaza de toros. La emblemática plaza de las Tendillas queda a unos diez minutos andando (centro emblemático de Córdoba).
Lasai aparkatzeko aukera ematen dizugu, zure autoarentzako zerbitzu gehiagarriekin
Parkimetroa zure mugikorrean
Aparkaleku publiko eta pribatuak
Aparkalekuak aireportuetan eta geltokietan
Garaje lekuen alokairua
Via-T teleordainketa
Gasolina-zerbitzuguneak