Zuretzat
Aparkalekuak
Parkimetroa
Teleordainketa
Gasolina-zerbitzuguneak
Karga elektrikoa
IAT txanda
Enpresak
ElParking-Ordaindu aparkalekuan emandako denbora mugikorrarekin
Doako ezeztatzea
Ezeztatu 24 ordu lehenago eta itzuli egingo dizugu zure dirua.
ElParking-Sarrera mugagabeak
Sarrera mugagabeak
Sartu eta irten aparkalekutik nahi bezain beste zure erreserbak irauten duen denboran.
ElParking-Babes-asegurua
Babes-asegurua
Erantzukizun zibileko aparteko asegurua zure ibilgailuarentzat.
Aparkaleku guztiak Valencia Mercado de Ruzafa

Mercado de Ruzafa-(e)n aparkaleku bila ari zara?

Aurkitu aparkalekua Valencia-(e)ko erdigunean eta erreserbatu zure plaza prezio onenean.
Aurkitu zure aparkalekua Mercado de Ruzafa-etik gertu
Carrer d'Alacant, 25, 46004 València, Valencia, España
600,0m-ra | 6 min.
biltzen dugu eta entregatu zure ibilgailua Station Nord berean. Eraginkortasuna, erosotasuna eta abiadura bezeroak da. GARRANTZITSUA: Gure langileen txaleko bat, polo kamiseta edo logo urdin argia Vi parking Valentzia joan. Ez luke deitu 960644676 edo 674611898 aurkituko dugu Aukera onena zure autoa segurtasunez uzteko Nord Station zure trena ride !! Ez izan zalantzarik gurekin aparkatu !!! GOGORATU: deitu baduzu 960644676 ez dugu aurkitu edo 674611898
Calle de Cirilo Amorós,8 46004 València, Valencia, España,
547,0m-ra | 5 min.
Aparkaleku hau Valentziako hiriaren bihotzean dago, besterik 5 minutu Gran Via de les Germanies oinez, aukerarik onena hiria eta bere txoko gozatzeko aparkatu da. Aparkaleku hau da, 5 minutu Plaza de Toros de Valencia oinez. a merkataritza-gunea handia (2 minutu Colon Street oinez) eta entretenimendu non zure erosketak hirira bisitan zehar egindako ditu. aparkaleku seguruak eta sarbide erraza.
Carrer de Roger de Llòria, 2, 46002 València, Valencia, España, 2
876,0m-ra | 8 min.
Parking nuevo y de fácil acceso vigilado 24 h por personal de seguridad. Se sitúa a escasos 25 metros de la plaza del Ayuntamiento, y a 3 minutos andando de la estación de tren del Norte. Planta -4. Plazas número: 86,92,94 Asegúrate de estacionar en una de las plazas arriba descritas. Al llegar al parking hay una barrera, por lo que tendríamos que picar al timbre o ir a la garita de seguridad, que se encuentra a 5 metros bajando la rampa. Tendremos que comunicar al personal del parking que tienes una reserva y la confirmación. Una vez aparcado el vehículo en la planta -4, plazas 86,92 ó 94 dispones de un ascensor que te llevara directamente a la calle. Para recoger el vehículo deberás entrar por la misma rampa de acceso por la calle Roger de Lauria. IMPORTANTE: 24 h de vigilancia privada para cualquier duda.
MERCADO DE RUZAFA(E)N APARKATU
Non aparkatu daiteke Mercado de Ruzafa inguruan?

En valenciano, Mercat de Russafa, fue creado en el año 1957. Está ubicado en el barrio de Ruzafa, más concretamente en la plaza Barón de Cortes de Pallás frente a la iglesia de san Valero y San Vicente Mártir.

Es un espacio ideal para un primer acercamiento a la cocina española, y en especial a la valenciana, conservando ese espíritu más de cercanía, de barrio y auténtico, sin tanta pretención gourmet.

El mercado se destaca por su colorido, su vida y sus aromas. Se ubica en uno de los barrios más llamativos de la ciudad, ya que se desarrolla ampliamente la cultura y el arte. Debido a su ambiente juvenil, es considerada la nueva zona de moda de Valencia.

Opciones para aparcar cerca del Mercado de Ruzafa

En ElParking, te ofrecemos parkings públicos donde es posible reservar una plaza con antelación fácil y rápidamente en cualquier momento y desde cualquier lugar. Además, si lo necesitas, podrás cancelar tu reserva hasta 24 horas antes sin ningún coste adicional.

Encuentra tu parking en el Mercado de Ruzafa en Valencia fácilmente con tu móvil y olvídate las vueltas buscando aparcamiento.

Aurkitu behar duzun aparkalekua Mercado de Ruzafa-etik gertu
Bilatu aparkaleku gehiago
Ikus itzazu beste aukera batzuk Valencia(e)n eta honen inguruetan