Zuretzat
Aparkalekuak
Parkimetroa
Teleordainketa
Gasolina-zerbitzuguneak
Karga elektrikoa
IAT txanda
Enpresak
ElParking-Ordaindu aparkalekuan emandako denbora mugikorrarekin
Doako ezeztatzea
Ezeztatu 24 ordu lehenago eta itzuli egingo dizugu zure dirua.
ElParking-Sarrera mugagabeak
Sarrera mugagabeak
Sartu eta irten aparkalekutik nahi bezain beste zure erreserbak irauten duen denboran.
ElParking-Babes-asegurua
Babes-asegurua
Erantzukizun zibileko aparteko asegurua zure ibilgailuarentzat.

Plaza Pombo-(e)n aparkaleku bila ari zara?

Aurkitu aparkalekua Santander-(e)ko erdigunean eta erreserbatu zure plaza prezio onenean.
Aurkitu zure aparkalekua Plaza Pombo-etik gertu
Calle la Montañesa, 3, 39004 Santander, Cantabria, España
824,0m-ra | 8 min.
Aparkaleku Publikoa Santander erdian, Tetuan Calle ondoan. Parking merkataritza gunearen ondoan. 10 minutuko paseo bat Plaza de Table, Paseo de Pereda eta Puerto Chico from. Era berean, ezin iritsi daiteke barruan minutu batzuk Palais des Festivals oinez. 24 orduko aparkalekua bi ongarriak kontratatzeko erreserbak eskuragarri. Aukera onena eroso aparkatu Santanderren.
Calle Segundo López Velez, 565, 39011 Santander, Cantabria, Spain
2,5km-ra | 24 min.
Valdecilla Ospitaleko hegoaldeko sarbidea. Aukera ezin hobea parkean ospitalera joan behar baduzu. 24 orduz irekita dago eta kanpoaldea sartzeko igogailuak ere baditu. Zezen plaza eta aldiriaren geltokitik oso gertu dago.
Calle Segundo López Velez, 565, 39011 Santander, Cantabria, España
2,5km-ra | 24 min.
Valdecilla Ospitaleko hegoaldeko sarbidea. Aukera ezin hobea parkean ospitalera joan behar baduzu. 24 orduz irekita dago eta kanpoaldea sartzeko igogailuak ere baditu. Zezen plaza eta aldiriaren geltokitik oso gertu dago.
Calle Bonifaz, 15, 39003 Santander, Cantabria, España
431,0m-ra | 4 min.
Aparkaleku Publikoa Santander erdian, Bonifaz kalean ere. badian ondoan dago, besterik hondartza eta euren erosotasun urratsak. Palais des Festivals oinez minutu gutxi barru iritsiko dezakezu. irekita dago 24 ordu biak ongarriak kontratatzeko erreserbak eskuragarri dago. Aukera onena eroso aparkatu Santanderren.
Calle San José, 3, 39003 Santander, Cantabria, España
402,0m-ra | 4 min.
Parking en el centro de Santander, cerca del Paseo Pereda y del Centro Botín. Está muy bien situado en zona comercial y de restauración del centro de la ciudad. Además es un parking cómodo de fácil acceso que cuenta con sistema de videovigilancia. Disponible para reservas.
PLAZA POMBO(E)N APARKATU
Non aparkatu daiteke Plaza Pombo inguruan?

La Plaza Pombo en Santander, es una de las plazas más famosas de la ciudad y conocida entre otras muchas cosas por el gran movimiento que despierta. Sus perritos calientes, sus pinchos de feria, su cancha de fútbol o su tío-vivo entre otros, serían algunos de los servicios que la caracteriza.

Situada en una de las zonas más céntricas de Santander, justo detrás del Paseo de Pereda, la Plaza Pombo es una plaza llena de vida ideal para familiares, niños y amigos. Si bien antiguamente era conocida como la Plaza de la Libertad, años después se cambió su nombre tal y como la conocemos ahora.

Junto a ella también encontrarás otros lugares que no puedes perderte si la visitas como la Fundación Botín, el edificio que fue el domicilio de Marcelino Sanz de Sautuola, descubridor de las Cuevas de Altamira. O el Club de Regatas, la sociedad recreativa más antigua de Santander. Sin olvidar la Plaza Cañadio, situada justo detrás de la Plaza Pombo donde antiguamente estaba ocupada por la fábrica de cerveza más importante de Santander. En la actualidad, la Plaza Cañadio es el centro de la vida nocturna de la ciudad donde se podrá disfrutar de todo tipo de bares, así como de una amplia oferta gastronómica.

Opciones para aparcar cerca de la Plaza Pombo en Santander

Si vas a Santander, no puedes perderte visitar la Plaza Pombo. Dada su céntrica ubicación en pleno casco antiguo de la ciudad, es de esperar su alta cantidad de calles peatonales y su difícil acceso si llevas tu coche. Si bien la Plaza cuenta con su propio parking, si necesitas aparcar en la Plaza Pombo, en la plataforma de ElParking encontrarás múltiples aparcamientos públicos a escasos metros de la Plaza, dónde podrás comparar precios eligiendo así el que mejor se adapte a tus necesidades.

Reserva online tu plaza de parking en la Plaza Pombo, compara tarifas y ahorra tiempo y dinero. Y todo, usando solo tu móvil con ElParking.

Aurkitu behar duzun aparkalekua Plaza Pombo-etik gertu
Bilatu aparkaleku gehiago
Ikus itzazu beste aukera batzuk Santander(e)n eta honen inguruetan